Black Eyed Peas – Meet Me Halfway

Black Eyed Peas – Meet Me Halfway Lyrics
I can’t go any further then this
I want you so badly, it’s my biggest wish

I spent my time just thinkin thinkin thinkin bout you
every single day yes, i’m really missin’ missin’ you
and all those things we use to use to use to do
hey girl, wuz up, it use to be just me and you
i spent my time just thinkin thinkin thinkin bout you
every single day, yes i’m really missin missin you
and all those things we use to use to use to do
hey girl wuz up, wuz up, wuz up, wuz up

meet me halfway, right at the boarderline
that’s where i’m gonna wait, for you
i’ll be lookin out, night n’day
took my heart to the limit, and this is where i’ll stay
I can’t go any further then this
I want you so bad it’s my only wish

girl,i travel round the world and even sail the seven seas
across the universe i go to other galexies
just tell me where you want, just tell me where you wanna to meet
i navigate myself myself to take me where you be
cause girl i want, i, i, i want you right now
i travel uptown (town) i travel downtown
i wanna to have you around (round) like every single day
i love you alway..way

can you meet me half way (I’ll meet you halfway)
right at the boarderline
that’s where i’m gonna wait, for you
i’ll be lookin out, night n’day
took my heart to the limit, and this is where i’ll stay
i can’t go any further then this
i want you so bad it’s my only wish
i can’t go any further then this
i want you so bad it’s my only wish

let’s walk the bridge, to the other side
just you and I (just you and I)
i will fly, i’ll fly the skies, for you and I (for you and I)
i will try, until i die, for you and i, for you and i, for for you and i,
for for you and i, for for you and i, for you and i

can you meet me half way (yup yup)
can you meet me half way (yup yup)
can you meet me half way (yup yup)
can you meet me half way (yup yup)
meet me half way, right at the boarderline
that’s where i’m gonna wait, for you
i’ll be lookin out, night n’day
took my heart to the limit, and this is where i’ll stay
i can’t go any further then this
i want you so bad it’s my only wish
i can’t go any further then this
I want you so bad it’s my only wish

My comment :
I love this songs. Gonna be my mp3 list and hand phone ringtones.. hehe.. Awesome.!! And i love u fergie.. She’s so beautiful on this video clips.. Go Black Eyed Peas!! Go!! Go!!
Isn’t she beautiful?? So natural.. Love her..
With love,

Post Author: Ruby

Ruby is a writer, entrepreneur and youtuber. The content of this blog consisting sponsor and personal experience. As i'm write something might different from other bloggers, alas different type of ideas give different result. Think and stay positive to keep our mind clean and healthy.

13 thoughts on “Black Eyed Peas – Meet Me Halfway

    Rabiatul Adawiyah

    (December 16, 2009 - 1:25 pm)

    wawan.. terima kasih.. 😀

    wawan

    (December 16, 2009 - 11:53 am)

    nanged =)

    Rabiatul Adawiyah

    (December 16, 2009 - 4:30 am)

    snowwhite zone : memang cantikk.. i like.. :)zack : my favorite too.. :Dzella : ya betul.. suka.. suka.. suka.. :Dnn : saya suka sangat!! 😀

    nn

    (December 16, 2009 - 4:20 am)

    sukeee vid clip ni 🙂

    zack zukhairi

    (December 15, 2009 - 6:22 pm)

    eh, my fevret song ni. heh!

    Snowwhite Zone

    (December 15, 2009 - 5:58 pm)

    suka lagu ni.. cantik minah tu….

    zella

    (December 15, 2009 - 3:24 pm)

    zella mmg minat sgt kat fergie!! cantik n telented…

    sue

    (December 15, 2009 - 7:16 am)

    suke gile lagu =ni.hehe

    Hang TuARC

    (December 15, 2009 - 6:58 am)

    lagu ni punye vclip cm tgk dragonball la

    CiK sHaNasHaIDa

    (December 15, 2009 - 5:31 am)

    jom g jejalan nek tren jom.. ^_^

    Rabiatul Adawiyah

    (December 14, 2009 - 11:30 pm)

    SUE, saya pun suka.. yay!!

    Rabiatul Adawiyah

    (December 14, 2009 - 11:02 pm)

    hahaha.. dragon ball?? tak la.. fly monkeys tu.. ingat tak cita monyet terbang ngan awan tu.. ngeh.. ngeh.. ngeh.. anyway.. saya nak tngok fergie je.. cantik.. ayu suka.. hehe..

    😀

    Rabiatul Adawiyah

    (December 14, 2009 - 10:06 pm)

    Bila yunk?? this weekend??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.