Rawat Ruam Milia Bayi Dengan Minyak Kelapa Dara Bio-Asli

Dulu masa Adam ada ruam dekat pipi, ruby rilek je. Tapi bila mak ruby belek belek si Adam, ruby kena marah kenapa ada ruam ni. Menyusu tak lap mulut, muka, leher anak le tu. Masa tu hah?? Macam blur- blur tak faham.

Sebenarnya ruam Milia ni tidak boleh dijangka bila dia datang. Kadang-kadang bukan sebab susu. Ada sebab lain juga. Seperti keadaan cuaca yang panas dan bahang. Bayi lagi cepat merah dan seterusnya berpeluh dan ruam pun ambil peluang untuk timbul. Hehehe.

Minyak-Kelapa-Dara-Bio-Asli-Adam-Solihin-1
Dulu Adam ada ruam Milia banyak sangat. Pipi dan dahi memang kawasan jajahan ruam Milia tu, sekarang anak ibu dah kulit mulus gebu dah.

Jangan risau, jangan gusar. Gunakan Minyak Kelapa Dara Bio-Asli. Hehehe. Sesuai dan cepat je ruam beransur-ansur hilang. Dulu ruby ada bertanya dengan kawan-kawan, mereka suruh beli krim di farmasi. Nak keluar pun tiada masa. Maka ruby pun google dan jumpa minyak kelapa dara. Online Shopping lagi! Hahahaha.

coconut-water

Kebaikan Minyak Kelapa Dara Bio-Asli anda boleh baca disini http://www.bio-asli.com/pro/baik2.asp#7

Minyak Kelapa Dara Bio Asli – RM 40 beli secara online. Jika beli si stokis jamu mereka boleh bagi diskaun RM 38 macam tu. Hehehe.

Selamat Mencuba!

xoxo!

sign5

Post Author: Ruby

Ruby is a writer, entrepreneur and youtuber. The content of this blog consisting sponsor and personal experience. As i'm write something might different from other bloggers, alas different type of ideas give different result. Think and stay positive to keep our mind clean and healthy.

2 thoughts on “Rawat Ruam Milia Bayi Dengan Minyak Kelapa Dara Bio-Asli

    Anuar

    (April 3, 2014 - 9:43 am)

    Terima kasih di atas tips yang diberikan… Hari ni baru saya tahu ada nama Ruam Milia..

      Ruby

      (April 12, 2014 - 12:29 am)

      hehehe. ruby pun baru tau juga. saja share. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.