Kusyen Stroller Babyhood Hug A Babe

| |

Masa beli stroller BabyZen YOYO ni, nampak Adam macam tak nyenyak tidur je. Lagi pula serba serbi gelap. Hahaha. Jadi, Ruby pun cari la kusyen untuk stroller. Bila cari beriya-iya tak jumpa pula. Teringin nak warna pelangi jalur-jalur tu. Tapi tak jumpa. Ruby pergi kedai baby dan jumpa kusyen stroller babyhood hug a babe. RM 149 kooo. Mahalnya! Tapi beli juga. Hahaha.

image

Masa beli kusyen ni, pekerja kedai tu cakap Ruby dah tak perlu pakai sebab baby dah besar. Ruby pun cakap la “mana ada besar, cuba la try” Hahaha. Nak juga benda alah ni ada kat stroller Adam kan. Bila pasang, berkenan dan terus bayar. Letak Adam terus.

image

Cantikkan warna merah ni? Ada warna lain juga. Cuma hati ibu berkenan warna merah. Hahahaa.

image

image

image

Pada awalnya, Adam memang tidak mahu duduk dalam stroller bila kusyen tu ada. Hahaha. Lepas tu dah duduk dalam tu. Jeng jeng jeng..

image

Tido dah. Hahaha. Bagus betul Adam ni. Kalau jumpa uncle Fazrol, mesti geram tengok Adam duk tidoq tidoq tidoq. Hahaha.

xoxo!

image

Blog dikemaskini secara langsung menggunakan Nokia Lumia 925 & Samsung Galaxy S4

Previous

Sakit Gigi Geraham Bongsu Tumbuh

Trip KCC1M Pertama Adam Bersama Gaya Travel

Next

5 thoughts on “Kusyen Stroller Babyhood Hug A Babe”

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.