Set Penjagaan Wajah Hada Labo

Ramai cakap jenama Hada Labo ni bagus, cuma harga dia mahal! Tapi kalau kena pada waktu promosi? Diskaun sampai 30% pun ada! Murah giler! Ruby pergi Guardian Isnin lalu. Beli barang keperluan. Syampu, Shower Gel, Ubat Gigi, Gincu dan Pencuci Wajah. Pencuci muka dah habis kering dah kat rumah tu. Ruby belek-belek la semua pencuci muka. Tertarik dengan Set Penjagaan Wajah Hada Labo. Ruby beli 3 je. Hahahaha.

Ruby beli Pencuci Muka Hada Labo Hydra & White, Hada Labo Moisturiser dan Hada Labo Milk Lotion. Hehehe. Konon-konon bajet kulit nak secantik gadis Jepun. Gitu. Hahaha! Kulit ruby ni entah la, kadang-kadang cantik sangat. Mulus gebu. Kalau dah kena sunburn, rasa macam kusam gila dah ni. Hodoh je rasa. Hurmm. Jadi nak cuba Hada Labo supaya boleh kembali berseri. Ewahh.

image

image

image

Hada Labo Hydra & Whitening Face Wash 100g RM17.88

image

image

image

Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moisturizing Milk RM 48.88

image

image

image

Hada Labo Super Hyaluronic Acid Hydrating Lotion RM 35.48

Dah 4 hari ruby pakai, seronok juga pakai. Sejuk je. Hahaha. Hada Labo ni ada macam-macam produk. Pening kepala nak pilih yang sesuai. Nasib baik yang ruby pilih ini sesuai. Yahooo. Anda pakai pencuci apa sekarang ni? Pastikan ia bersesuaian dengan kulit anda ya!

xoxo!

image

Blog dikemaskini secara langsung menggunakan Nokia Lumia 925 & Samsung Galaxy S4

Post Author: Ruby

Ruby is a writer, entrepreneur and youtuber. The content of this blog consisting sponsor and personal experience. As i'm write something might different from other bloggers, alas different type of ideas give different result. Think and stay positive to keep our mind clean and healthy.

2 thoughts on “Set Penjagaan Wajah Hada Labo

    NURUL AQIDAH

    (September 25, 2014 - 11:57 pm)

    dulu pun ida ingat nk gune jenama ni..last2 tak beli pun..still setia ngn loreal n mkn supplement..hehehhe
    NURUL AQIDAH´s last blog post ..CARA ATASI MASALAH KEPUTIHAN SEMASA HAMILMy Profile

      naabi

      (August 8, 2015 - 12:39 am)

      Iqah tgh try sekrg , tpi tak tau jenis pencuci muka hada labo ni sesuai or tak dgn muka iqah ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.