Sihat Berpeluh Dengan Jonlivia ActivPants S5+

      10 Comments on Sihat Berpeluh Dengan Jonlivia ActivPants S5+

Sihat Berpeluh Dengan Jonlivia ActivPants S5+. Assalammualaikum semua, wah sekarang sedang hangat seluar panas yang sesuai untuk kita pakai setiap hari. Malah ia lebih efektif membakar lemak, mengeluarkan toksin melalui peluh dan cepat kecilkan peha. Giteww. Betul tak? Tapi, tahu tak anda apa itu Hotpants? Jika ingin membeli seluar ini, pastikan anda terus membaca artikel yang ruby sediakan. Terima kasih. Sebab ruby rajin bab mengkaji dan membaca. Anda pasti suka dengan hasil yang ruby temui.

Ruby tidak pernah membeli seluar hotpants, sehinggalah ia menjadi viral dan ruby teringin pakai Hotpants. Harga pula agak kompetitif dari pelbagai jenama. Jadi, kita sebagai pengguna perlu membuat kajian. Baca ulasan di internet, lihat material dengan lebih dekat. Malah, saiz sangat limited. Susah nak cari seluar panas untuk saiz badan macam ruby. Pinggang saiz lain, peha saiz lain. Hahaha.

Sihat Berpeluh Dengan Jonlivia ActivPants S5+

Adakah seluar ini dari material yang bersesuaian untuk membakar lemak dan mengeluarkan peluh? Pelbagai material disediakan oleh banyak jenama. Tetapi, bagaimana kita nak tahu ia berhasil atau tidak? Jadi anda boleh baca ulasan ruby k. Sebab ruby dah ada seluar hotpants ni. Nama lebih unik dengan panggilan ActivPants. Jadi, selepas ini ruby akan namakan seluar ini sebagai ActivPants ya. Kita taknak anda keliru dengan hotpants or hot pants. Hahaha. Ejaan macam ni pun orang boleh keliru kan? Ruby pun jadi keliru nak tulis apa. Tapi sebut sama juga. Jadi, tidak perlu pening-pening lagi. ActivPants je k.

Pertama kali mencuba Jonlivia ActivPants S5+ memang sangat teruja. Ruby ingat lagi ruby pakai seluar ini untuk pergi ke pasar raya untuk beli ikan. Kemudian ruby pergi jalan-jalan dengan anak-anak. Memang selesa dan puas hati bila balik rumah seluar tu basah. Kita tidak perasan pun seluar kita basah sepanjang menggunakannya. Tetapi, bila buka seluar. Masa ni sampai ke seluar dalam dan stokin pun dah basah rupanya. Hahahaha. Mandi pula air panas, selesa sangat bila dapat keluarkan peluh dan toksin.

Pertama kali guna, memang masam masin la bau seluar tu. Kulit kita memang perah habis toksin tu, bau dia memang perghhh. Bila dah seronok kebaikan seluar Jonlivia ActivPants S5+, ruby gunakan seluar ini untuk Marathon. Masa ni memang sendat la seluar ni, nampak shape kaki, tapi ruby pilih saiz tshirt larian saiz XXL. Agar ia boleh tutup pinggul tu. Harap-harap lepas ni Jonlivia jual tennis skirt. Boleh la pakai masa larian kan. Warna hitam je! Hahaha.

4 perkara anda perlu tahu tentang Jonlivia Active HotpantsS5+

 

  1. Jonlivia ActivPants S5+ mempunyai 4 lapisan.

Jonlivia Active HotpantsS5+

2. Jonlivia ActivPants S5+ mempunyai tali di bahagian bawah, dua lapisan dan tidak akan mudah rosak.

3. Jonlivia ActivPants S5+ mempunyai dua paras pinggang, anda akan berasa selesa memakai seluar ini kerana ia boleh ditarik ke kawasan perut. Apabila ruby memakai seluar ini, ia seperti bengkung. Selesa!

Jonlivia Active HotpantsS5+

4. Jonlivia ActivPants S5+ mempunyai poket tersorok di bahagian hadapan (di bahagian dalam) dan poket berzip di bahagian luar (di bahagian belakang)

Jonlivia Active HotpantsS5+

Jonlivia ActivPants S5+ Video

 

Gunakan Jonlivia ActivPants S5+ Setiap Masa

Ruby suka memakai seluar ini ketika di rumah dan keluar pergi pasar. Kemudian pada hari bekerja pun ruby boleh pakai bersama skirt labuh di dalam. Ia sebagai legging. Bila dah kurus, seluar ini boleh la pakai dengan jaket atau cardigan. Serius ia menguruskan peha ruby!

Selain dari pakai di rumah dan semasa bekerja, seluar ini wajib untuk ruby pakai ketika menyertai aktiviti sukan seperti Marathon, Menari dan Yoga! Ruby suka seluar jenis Jonlivia ActivPants S5+ sebab ia tidak selalu compress dan tidak longgar. Kaki ruby jenis sejuk dan mudah kejang, jadi ia mencengkam ketika melakukan aktiviti sukan. Sokongan padu di bahagian kaki sangat bermakna!

  • Rock Solid Pink Walk & Run 2017 – Padang Merbok Kuala Lumpur
  • AK Balloon Run 4.0 – Kuala Lumpur City Center
  • Canon PhotoMarathon Malaysia 2017 – Berjaya Times Square
  • Antabax POWER Graffiti Competition 2017 – Balai Seni Negara
  • Cold Storage Kids Grow & Glow Run 2017 – 1Utama
  • Allied Against Dengue Run 2017 – Rimbayu

Jonlivia ActivPants S5+

Nampak masih berisi dan kegemukan pada ketika ini. Hahaha.

Jonlivia ActivPants S5+

16 September 2017, setelah melakukan banyak aktiviti sihat seperti jogging dan mengemop rumah. Nampak la slim skit. Hahaha.Jonlivia ActivPants S5+Jonlivia ActivPants S5+

Harga Jonlivia ActivPants S5+

Jonlivia Active HotpantsS5+Harga Jualan : RM 250.00

Selepas Diskaun : RM 188.00

Jika anda membeli dua helai, RM 149.95 setiap satu. Semasa membuat pembelian, anda boleh pilih saiz dan poket nak berzip atau tidak. Klik link yang ruby sediakan ni k!

Selamat menguruskan diri ya!

www.jonlivia.com

www.facebook.com/jonlivia

www.instagram.com/jonlivia

About Ruby

Ruby is a writer, entrepreneur and youtuber. The content of this blog consisting sponsor and personal experience. As i’m write something might different from other bloggers, alas different type of ideas give different result. Think and stay positive to keep our mind clean and healthy.

10 comments on “Sihat Berpeluh Dengan Jonlivia ActivPants S5+

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge