Jus Halia Sauda Anugerah Wellness

      27 Comments on Jus Halia Sauda Anugerah Wellness

Jus Halia Sauda Anugerah Wellness. Assalammualaikum semua! Terima kasih sudi membaca blog ruby.my. Ruby hari ini nak bercerita tentang kesihatan. Penjagaan kesihatan tidak begitu susah dan tidak juga senang. Cuma kita sering tidak pasti apa yang diperlukan oleh diri kita. Kalau ambil banyak, terlebih dos pula. Kalau ambil sikit, kurang zat pula. Jadi, adalah penting untuk mengikut apa saranan doktor atau label dalam pengambilan sebarang vitamin suplimen dan makanan / minuman kesihatan.

Ruby sendiri susah untuk amalkan makanan / minuman kesihatan sebab sering lupa. Kerah tenaga sehabisnya ketika muda. Sehinggalah satu hari pada usia 30 tahun, ruby tiba-tiba sering sakit kepala dan mengantuk selepas makan. Ruby cek darah, dalam darah terdapat kolestrol, sisa makanan yang tidak cerna, sel darah merah berasid, sel darah putih tidak seganda saiz dari sel darah merah, darah ada radiasi gadget dan ia membuatkan ruby sangat takut!

Jus Halia Sauda Anugerah Wellness

Sekarang ruby sedang mengamalkan Jus Halia Sauda Anugerah Wellness. Dari pemakanan ruby selama 30 tahun ni dah macam-macam ruby masukkan dalam saluran darah. Risau bila melihat keputusan darah. Bila sudah berusia 30-an, risau tentang kesihatan. Sebab proses penuaan dan metabolisma rendah. Jadi, secara tidak langsung, proses kesihatan dalaman kita juga akan slow.

Jus Halia Sauda Anugerah Wellness Jus Halia Sauda Anugerah WellnessKecantikan dan kecergasan adalah anugerah yang tidak ternilai dan ia bermula daripada dalaman. Jus Halia Sauda Anugerah, pilihan tepat sebagai penyelesaian untuk membantu kebaikan tubuh badan anda. Sedap diminum dan sungguh mudah diamalkan. Ramuannya setanding dengan perubatan moden dan menjadi paduan unggul yang bermanfaat kepada semua lapisan masyarakat. Tiada ragu terhadap keberkesanannya.

Selain dari mengamalkan Jus Halia Sauda, ruby sudah mula kerap lakukan aktiviti sukan larian. Ruby tahu jika ingin kesihatan yang baik adalah dari pemakanan. Senaman dan suplimen hanya menyumbang dalam 20% sahaja. Jadi, mulakan diet seimbang dan bergembiralah. Hehehe

Jus Halia Sauda Anugerah, Formulasi Dari Enam Bahan Terpilih

  1. Halia : Membantu proses detoksifikasi semulajadi tubuh badan
  2. Bawang Putih : Membantu mengekalkan kesihatan fizikal secara semulajadi
  3. Cuka Epal : Membantu melancarkan pencernaan
  4. Limau nipis : Untuk kesihatan tubuh badan
  5. Habbatus Sauda : Manfaat kesihatan yang tidak ternilai
  6. Madu : Membantu memberikan tenaga yang berpanjangan

Jus Halia Sauda Anugerah Wellness

Kaedah Mengamalkan Jus Halia Sauda

  • Untuk orang dewasa ambil 2 sudu besar sebelum sarapan.
  • Untuk kanak-kanak berusia 5 tahun ke atas, 1 sudu kecil selepas sarapan.

Jus Halia Sauda Anugerah WellnessJus Halia Sauda Anugerah WellnessRuby amalkan 2 sudu besar setiap hari. 30ML sehari. Botol ini tersedia bersama cawan kecil, jadi mudah untuk minum terus 30ML. Kongsikanlah manfaat Jus Halia Sauda Anugerah bersama yang tersayang kerana ia sangat membantu demi kecantikan & kecergasan secara menyeluruh. Lebih pekat, lebih banyak kandungan, lebih tinggi nilai & lebih ekonomikal. Jus Halia Sauda Anugerah.. Amalkan & Alami Kesannya

Video Pakar Herba

Harga Jus Halia Sauda

Semenanjung Malaysia : RM 55.00
Sabah / Sarawak : RM 60.00

Giveaway 5 Botol Jus Halia Sauda

Jus Halia Sauda Anugerah Wellness
Buat anda yang ingin mendapatkan produk Jus Halia Sauda untuk diri sendiri atau ibu bapa. Ruby berbesar hati ingin menganjurkan Giveaway di blog Ruby.MY. 5 orang pemenang akan menerima produk Jus Halia Sauda. Seronok kan?

Cara-caranya adalah seperti berikut :

  1. Like facebook www.facebook.com/anugerahwellness
  2. Like facebook www.facebook.com/rubydotmy
  3. Follow Instagram www.instagram.com/anugerahwellness
  4. Follow Instagram www.instagram.com/rubydotmy
  5. Jawab soalan di ruang komen blog ruby.my
    • Soalannya “Apakah bahan-bahan yang terdapat di dalam Jus Halia Sauda Anugerah Wellness dan kenapa anda inginkan Jus Halia Sauda”
    • Sertakan alamat email anda agar mudah ruby hubungi
  6. Giveaway tamat pada 4 Disember 2017 00.59PM
  7. 5 orang pemenang akan dipilih. Setiap pemenang akan menerima 1 botol  Jus Halia Sauda Anugerah Wellness.
  8. Hadiah akan di pos kepada anda! Mudah kan?
  9. Pemenang akan dihubungi pada 5 Disember 2017.
  10. Good Luck

Jika anda ingin membeli Jus Halia Sauda, boleh WhatsApp terus ke talian Khidmat Pelanggan bagi melakukan tempahan produk +60192227006. Selain itu anda boleh membeli di kedai jamu berhampiran atau membeli secara dalam talian di www.anugerahwellness.com

27 comments on “Jus Halia Sauda Anugerah Wellness

  1. SITI SYAMIM

    Halia untuk membantu proses detoksifikasi semulajadi tubuh badan
    Bawang Putih untuk membantu mengekalkan kesihatan fizikal secara semulajadi
    Cuka Epal untuk membantu melancarkan pencernaan
    Limau nipis untuk kesihatan tubuh badan
    Habbatus Sauda mempunyai manfaat kesihatan yang tidak ternilai
    Madu dpat membantu memberikan tenaga yang berpanjangan

    Saya inginkan Jus Halia Sauda untuk dihadiahkan kepada ayah saya.. saya perlukan minuman berkhasiat seperti ini untuk diamalkan

    Reply
  2. Qisstiera

    Senangnya sekarang, minuman halia dah siap diproses. Tak payah dah la nak kupas halia lepas tu rebus bagai. Nanti nak cuba jugakla jus ni.

    Reply
  3. SHAFYQAH AZAHAR

    bagus jugak produk ni, sesuai rasanya dengan sha yang selalu letih sejak kebelakangan ni. nak join giveaway jugaklah

    Bahan-bahan yang terdapat di dalam Jus Halia Sauda Anugerah Wellness ialah Halia, Bawang Putih, Cuka Epal ,Limau nipis, Habbatus Sauda, Madu. Sha inginkan jus halia sauda kerana sha perlukan makanan tambahan supaya badan sha takletih dah lepas ni.

    email : shfyqhazhr@gmail.com
    SHAFYQAH AZAHAR´s last blog post ..DAPAT CALL DARI NUMBER YANG MENCURIGAKAN?My Profile

    Reply
  4. Betty

    Bahan -bahan yang terdapat dlam Jus Halia Sauda ialah:

    Halia ,Bawang Putih ,Cuka Epal ,Limau nipis , Habbatus Sauda dan Madu

    Disebabkan metabolisme semakin hari semakin lambat, saya mempunyai masalah penghadaman dan sembelit. Saya nak cuba jus halia Sauda untuk mengekalkan kesihatan saya.

    betliewy@hotmail.com

    Reply
  5. kinah

    Jus Halia Sauda Anugerah mengandungi bahan-bahan seperti
    Halia : Membantu proses detoksifikasi semulajadi tubuh badan
    Bawang Putih : Membantu mengekalkan kesihatan fizikal secara semulajadi
    Cuka Epal : Membantu melancarkan pencernaan
    Limau nipis : Untuk kesihatan tubuh badan
    Habbatus Sauda : Manfaat kesihatan yang tidak ternilai
    Madu : Membantu memberikan tenaga yang berpanjangan

    Saya inginkan Jus Halia Sauda kerana sejak dua menjak ni badan-badan selalu sakit. Moga dengan adanya Jus Halia Sauda ini dapat membantu mengurangkan sakit-sakit yang di alami sekarang. Tambahan pula usia pula dah semakin meningkat.

    kinahnazari@gmail.com

    Reply
  6. Syafiera

    I suka halia kadang kadang sagat halia halus halus masukkan dalam minuman twh I… perut buncit hilang sekelip mata sebu pun hilang lega… nanti nak check out la jus halia ni

    Reply
  7. Normah Hassan

    Jus Halia Sauda Anugerah diformulasikan dari enam bahan yang terpilih iaitu halia,bawang putih,cuka epal,limau nipis,habbatus sauda dan madu.
    Mengapa saya inginkan jus halia sauda anugerah ini? Saya ingin menghadiahkan kepada suami kerana,
    Suami saya sering sakit kepala dan cepat letih.Saya percaya jus halia sauda anugerah ini mengandungi pelbagai khasiat yang dapat membantu suami saya mengatasi masalah tersebut.insha Allah 🙂

    Reply
  8. Shima shamid

    Jus Halia Sauda Anugerah, Formulasi Dari Enam Bahan Terpilih

    Halia : Membantu proses detoksifikasi semulajadi tubuh badan
    Bawang Putih : Membantu mengekalkan kesihatan fizikal secara semulajadi
    Cuka Epal : Membantu melancarkan pencernaan
    Limau nipis : Untuk kesihatan tubuh badan
    Habbatus Sauda : Manfaat kesihatan yang tidak ternilai
    Madu : Membantu memberikan tenaga yang berpanjangan

    Saya inginkan jus halia sauda adalah kerana nak kelihatan cantik dalaman dan luaran walaupun usia dah meningkat.

    amihs_me@yahoo.com

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge