ORGANIQUE By Olinda Spring

ORGANIQUE By Olinda Spring Kini Di Farmasi Guardian

Promosi ORGANIQUE By Olinda Spring Di Farmasi Guardian. Assalammualaikum semua! Hari ni ruby ingin berkongsi tentang dua perkara. Satu, tentang produk ORGANIQUE by Olinda Spring dan kedua adalah promosi produk ini di farmasi Guardian. ORGANIQUE percaya bahawa Organic Skincare Ingredients adalah baik untuk kulit dan alam sekitar, tetapi ia tidak memberikan keberkesanan yang diharapkan oleh pengguna. Promosi […]

Amy Nurtinie Dinobat Sebagai Ikon Wanita Melayu 2018

Amy Nurtinie Dinobat Sebagai Ikon Wanita Melayu 2018

Amy Nurtinie dinobat sebagai Ikon Wanita Melayu 2018. Assalammualaikum semua, hari ini ruby ingin berkongsi tentang kemenangan pertandingan ratu cantik. Pertandingan ini lain dari yang lain. Ini kerana ia adalah Pencarian Wanita Melayu 2018. Wanita Melayu pada zaman sekarang lebih hebat. Ini kerana, mereka mempunyai taraf pendidikan tinggi, cantik dan pandai memasak! Mana nak dapat […]

Tingkah Geruh Di Festival Akar Kita Zapin 2018

Tingkah Geruh Di Festival Akar Kita Zapin 2018

Tingkah Geruh Di Festival Akar Kita Zapin 2018. Assalammualaikum semua, pada jumaat lepas ruby berkesempatan ke program tarian tradisional. Semasa berada di sini, ruby dapat rasakan keseronokan dan hubungan seni dan tarian sangat kuat. Terkenang semasa muzik dan tarian Irama Malaysia menjadi fenomena. Tambahan pula selebriti Noraniza Idris sering mengangkat budaya seni ini ke satu […]

Hari Tapir Sedunia 2018 Bersama Watsons Malaysia

Hari Tapir Sedunia 2018 Bersama Watsons Malaysia

Hari Tapir Sedunia 2018 Bersama Watsons Malaysia. Assalammualaikum semua! Wah hari ini adalah Hari Tapir Sedunia! Setiap tahun pada 27 April, ia adalah Sambutan Hari Tapir Sedunia. Kini, sambutan sudah mencecah ke tahun ke 10! Tahniah kepada anda semua! Saban tahun kita semakin berilmu tentang kehidupan liar dan kepupusan mereka. Ruby pertama kali dapat tengok […]

Koleksi PRIMAVALET Raya 2018

Koleksi PRIMAVALET Raya 2018

Koleksi PRIMAVALET Raya 2018. Assalammualaikum semua, wah semakin terasa meriahnya Hari Raya Aidilfiti pada bulan Jun 2018. Subhanallah syukur masih bernyawa untuk berpuasa dan beraya bersama seisi keluarga. Dalam hidup ruby, perkara paling seronok dan berkat adalah apabila dapat pulang ke kampung dan berjumpa, makan, bersembang bersama keluarga dan saudara mara. Itu adalah kenangan sepanjang […]

Pesta Ulang Tahun Ke-6 Lazada Malaysia-2

Pesta Ulang Tahun Ke-6 Lazada Malaysia

Pesta Ulang Tahun Ke-6 Lazada Malaysia. Assalammualaikum semua! Yahoo Lazada dah 6 tahun! Happy birthday! Ruby masih ingat lagi 6 tahun lepas membeli-belah di lazada menggunakan laptop. Hahaha. Masa tu buat perbandingan harga dan seronok dengan free delivery. Setiap tahun semakin canggih dan tahun keenam ini Lazada kemaskini lagi aplikasi mereka bagi memudahkan ruby dan […]

Mudah Membuat Egg Yolk Cheese Dan Unicorn Cake Bersama Panasonic Electric Oven NB-H3800SSK

Mudah Membuat Egg Yolk Cheese Dan Unicorn Cake Bersama Panasonic Electric Oven NB-H3800SSK

Mudah Membuat Egg Yolk Cheese Dan Unicorn Cake Bersama Panasonic Electric Oven NB-H3800SSK. Assalammualaikum semua! Sedar tidak sedar sudah hampir setahun oven elektrik Panasonic ini berada di pasaran. Sempena bulan Ramadan dan Aidilfitri hampir tiba ni, ruby nak kongsikan fungsi dan aktiviti yang anda boleh lakukan bersama nanti. Setiap rumah, pasti wajib ada satu unit […]

GROW Di Tropicana City Mall

Adam & Alif Belajar Kaedah Penanaman Hidroponik Bersama GROW Di Tropicana City Mall

Adam & Alif Belajar Kaedah Penanaman Hidroponik Bersama GROW Di Tropicana City Mall. Assalammualaikum semua. Jarang betul ruby nak menulis tentang anak-anak. Kadang-kadang memang teringin nak berkongsi perkembangan mereka. Tapi ibu tak sempat nak snap gambar. Zaman sekarang kalau penulisan blog tiada gambar macam hambar je kan. Hehe. Jadi, ibu pun redha anak membesar dengan […]

Bufet Ramadan 2018 Di 5 Cawangan Felda D’Saji & D’Saji Delivery

Bufet Ramadan 2018 Di 5 Cawangan Felda D’Saji & D’Saji Delivery

Bufet Ramadan 2018 Di 5 Cawangan Felda D’Saji & D’Saji Delivery. Assalammualaikum semua! Wah lagi beberapa hari Ramadan bakal tiba, maka banyaklah juga promosi Bufet Ramadan. Untuk anda semua yang nak makan pelbagai juadah tetapi risau terlebih berbelanja, ruby sarankan ke Bufet Ramadan dimana-mana cawangan D’Saji. Sebab makanan sudah tentu sedap, lokasi berdekatan rumah anda. […]

Pelancaran Album Khas Nada Ritma Negara "Kawan Setia"

Pelancaran Album Khas Nada Ritma Negara “Kawan Setia”

Pelancaran Album Khas Nada Ritma Negara “Kawan Setia”. Assalammualaikum semua! Hari ini ruby ingin berkongsi dengan pembaca semua tentang acara yang ruby hadir baru-baru ini. Ruby tiba sahaja di dalam dewan, ruby lihat ramai pelakon veteran dan penyanyi veteran yang pernah menceriakan ruby ketika membesar. Selebriti yang hadir ini banyak berjasa kerana memberi inisiatif murni […]