hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O (Online-To-Offline)

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O (Online-To-Offline). Assalammualaikum semua! Hari ini ruby berkesempatan ke pelancaran hoco. di Plaza Low Yat. Kebiasaanya ruby ke hoco. MyTown Shopping Center sebab berdekatan dengan rumah. Ingatkan kedai biasa-biasa je. Yelah ruby pergi pun sebab mencari power bank dan usb cable type C. Kadang terlupa bawa wayar, kadang terlupa bawa power bank. Jadi, kedai hoco. ni memang penyelamat. Bukan sahaja di MyTown, di mana-mana kiosk juga amat membantu!

Usaha murni hoco. untuk mengembalikan pembeli datang ke kedai fizikal adalah sesuatu yang bagus. Sebab pembelian secara dalam talian kebanyakannya tidak menepati kriteria dan indah khabar dari rupa. Sebagai contoh, ruby mencari headphone murah dari laman e-dagang terkenal. Produk di pos jauh dari negara China. Malangnya bila produk sampai, ia tidak bersesuaian dengan telefon ruby. Kena beli adapter lain. Jadi, ruby dah habiskan masa menunggu selama 2 minggu dan bila dah dapat, ia tidak bersesuaian. Jika kita beli usb cable di hoco. kita boleh cuba terus. Malah mereka bantu lagi untuk kendalikan setiap peranti.

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O (Online-To-Offline)

Pengedar aksesori telefon bimbit Malaysia iaitu Cosmos Online Sdn Bhd secara rasmi memperkenalkan “hoco.” dan juga Hoco O2O Retail Concept Store mereka di cawangan utama mereka di Low Yat Plaza. hoco. Adalah jenama aksesori gaya hidup premium antarabangsa dari Hong Kong Haoco (hoco.) Technology Co., Ltd, yang ditujukan untuk pembangunan aksesori digital berkualiti tinggi. Ditubuhkan pada tahun 2009, syarikat ini memberi tumpuan kepada pembangunan dan pengeluaran produk digital dengan falsafah reka bentuk yang mudah, untuk menghasilkan produk gaya hidup digital yang indah.

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit

Pelancaran ini telah dirasmikan oleh Pengurus Besar Teknologi dan Pengurus Besar Teknologi, Hong Kong Haoco (hoco.), Encik Gavin Ou dan Pengerusi Cosmos Online Sdn Bhd Encik Choong Sang Joo. Menyertai mereka di majlis pemotongan riben rasmi ialah Pengurus Marcom & A & P Low Yat Plaza, Raymond Foo dan wakil dari Persatuan Komunikasi Mudah Alih Malaysia (PPTM).

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit
Encik Gavin Ou; Pengurus Besar Teknologi dan Pengurus Besar Teknologi, Hong Kong Haoco (hoco.)

Menurut Gavin Ou, “hoco.” Menghasilkan aksesori yang bergaya dan berbeza berdasarkan idea-idea yang unik. Syarikat induk Hong Kong Haoco Hoco. iaitu Shenzhen Hoco Technology Development Co., Ltd. telah memenangi pengiktirafan dari pasaran antarabangsa dan pelanggan global, untuk inovasi reka bentuk dan teknologi, bersama-sama dengan maklum balas positif tentang fungsinya. Selepas bertahun-tahun pembangunan, dan R&D yang berterusan, ditambah pula dengan sistem pengeluaran yang sangat baik, “hoco.” telah bersama-sama pelbagai produk lengkap yang dianggap baik dan sangat mudah untuk dicari.

hoco. mensasarkan jualan kepada golongan pertengahan hingga pasaran golongan mewah dengan pelbagai produk yang signifikan serta mesra pengguna dalam reka bentuk, bergaya dan dilengkapi dengan kualiti yang sangat baik. Jika anda mencari yang sempurna, carilah “hoco.”

hoco. Malaysia

Produk yang dijual di hoco. Malaysia termasuk aksesori untuk pengguna Apple, Samsung, HTC, MEIZU dan jenama utama lain. “Hoco.” juga telah menubuhkan reputasi yang sangat baik di China, Hong Kong, Taiwan, Asia Tenggara, Amerika Utara, Timur Tengah, Eropah dan kawasan-kawasan lain di seluruh dunia, dan telah menjadi jenama utama dalam ruang pasaran aksesori digital. Pengaruh jenama “hoco.” Telah menembusi pasaran global, dan diiktiraf dengan baik oleh pengguna global. Jenama ini telah menjadi sinonim dengan gaya hidup digital mewah.

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcithoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit

Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit

Dengan penubuhan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit yang baru, Cosmos Online dan Hong Kong Haoco berharap dapat memimpin rakan-rakan peruncitan Malaysia. Hoco telah menjadi pemain dalam industri runcit aksesori telefon bimbit selama hampir 10 tahun, dan telah menubuhkan satu pasukan profesional, barisan produk yang inovatif, dan model runcit inovatif O2O yang terkemuka untuk menyelesaikan masalah dalam inventori, tunggakan modal dan jualan komoditi.

Cosmos Online akan membawa transformasi revolusioner industri runcit telefon mudah alih tempatan dengan memperkenalkan model perniagaan O2O, dan sistem pengurusan untuk membantu industri aksesori telefon bimbit menjadi standard dan antarabangsa.

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit

Analisa Growth for Knowledge

Menurut GfK (Growth for Knowledge), agensi penyelidikan pasaran terbesar di Jerman, menunjukkan bahawa pengguna Malaysia membelanjakan sejumlah RM6.8 bilion pada 2017 untuk membeli telefon bimbit. Stanley Kay, Pengarah Urusan GfK untuk Asia Tenggara berkata bahawa sistem pengesanan runcit syarikat data menunjukkan bahawa ia jauh lebih tinggi daripada RM5.4 bilion yang dibelanjakan oleh pengguna Malaysia pada tahun 2015. Meskipun pertumbuhannya, industri menghadapi cabaran besar dalam pembangunan sektor aksesori telefon bimbit berikutan kemelesetan global dan peningkatan persaingan daripada peningkatan telefon bimbit peruncit aksesori telefon, menghasilkan lebihan bekalan, menyebabkan perombakan di pasaran aksesori telefon bimbit dengan banyak pengecualian aksesori telefon bimbit.

Populariti telefon pintar telah meningkatkan permintaan daripada pengguna telefon mudah alih untuk kad memori dan bateri berkapasiti besar, serta peranti telefon pintar seperti alat dengar. bateri, pengecas, alat dengar Bluetooth. kad ingatan. pembaca kad dan aksesori telefon bimbit yang lain.

O2O (Online-To-Offline)

Untuk memecahkan kesesakan, perniagaan moden melihat model perniagaan O2O yang inovatif (Online-To-Offline). Penggunaan O2O tidak lagi terhad kepada panduan membeli-belah dalam talian dan luar talian, tetapi juga mempengaruhi model perniagaan keseluruhan dan rantaian jualan. Kebangkitan usaha baru yang tidak terhitung jumlahnya telah menjadi tempat yang hangat untuk ekonomi baru. Perusahaan masa depan mesti mempunyai keupayaan pengurusan mengendalikan kedua-dua dalam talian dan di luar talian dan juga pelbagai saluran.

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit
Encik Choong Sang Joo; Pengerusi Cosmos Online Sdn Bhd

O2O bukan sekadar pembaharuan kaedah jualan, ia adalah model perniagaan yang inovatif. Di masa depan, setiap perusahaan mesti mempunyai keupayaan untuk mengurus perniagaan jualannya dalam talian dan di luar talian. Untuk menyelesaikan dilema yang dihadapi oleh industri asalnya. perniagaan mesti memikirkan semula dan memperbaharui model perniagaan mereka dengan pemikiran internet. Model perniagaan tradisional masih akan menghadapi masalah luar talian yang sama apabila mereka pergi dalam talian. Syarikat-syarikat perlu memecahkan semua peraturan yang telah lama digunakan oleh industri untuk mengatasi batasan sedia ada. Oleh itu, sebagai tambahan kepada inovasi model jualan, perlu mengambil kesempatan daripada peluang yang dibawa oleh teknologi rangkaian mudah alih untuk mencipta model perniagaan.

Produk “Best Selling” di hoco.

Jualan produk-produk di cawangan hoco. Malaysia adalah pelbagai. Paling digemari adalah usb cable untuk telefon pintar dan power bank. Kalau kecemasan telefon pintar anda kehabisan bateri. Boleh cari hoco. tau. Cawangan Tetapi ruby perhatikan jualan di dalam talian lebih murah berbanding di kedai. Seperti W12 Dream Sound Bluetooth Headset di jual RM 180 di kedai. Tetapi di dalam talian RM 150 sahaja. Mungkin selepas ini boleh membeli di dalam talian dan ambil produk yang dah dibayar di cawangan hoco. berdekatan kediaman anda? Bagus tak idea tu? hoco. kan ada di seluruh Malaysia.

Manakala untuk BS16 Voice Reminder Blurtooth Speaker dijual pada harga RM 250 di kedai. Tetapi di dalam talian RM 120! Banyak penjimatan! Jika tiada tanda harga, anda boleh bertanya kepada pekerja yang bertugas.

1. B28A Glaring Series Power Bank (10000mAh)

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcithoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit

2. USB Cable

3. W12 Dream Sound Bluetooth Headset

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit

4. BS16 Voice Reminder Bluetooth Speaker

hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit hoco. Malaysia Melancarkan Hoco O2O Berkonsepkan Kedai Runcit

Produk hoco. Malaysia amat membantu aktiviti seharian kita. Penyelamat untuk pelbagai keadaan. Jika tiada telefon pintar, kita buntu. Jadi, terima kasih hoco. kerana membuka banyak cawangan di seluruh Malaysia. Hehehe.

www.hocomalaysia.com
www.facebook.com/hocomalaysia
www.instagram.com/hoco.malaysia

Post Author: Ruby

Ruby is a writer, entrepreneur and youtuber. The content of this blog consisting sponsor and personal experience. As i'm write something might different from other bloggers, alas different type of ideas give different result. Think and stay positive to keep our mind clean and healthy.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.