Buffet Ramadhan Di Novotel

Setiap kali masuk bulan Ramadhan, Novotel akan mengadakan hidangan buffet ramadhan. Kali ini Novotel tema buffet ramadhan ialah Bazaar Desa. Setiap hidangan yang di hidangkan adalah sentuhan dari Chef eksekutif Huzaidy bersama dengan pasukannya. Buffet ramadhan ini bermula dari 20 Jun 2015 hingga 15 Julai 2015. Ruby selalu tidak terlepas untuk ke buffet ramadhan di […]

Sambut Ulangtahun Perkahwinan Di Novotel KLCC

Wah lama juga ruby kepam artikel sambut ulangtahun perkahwinan di Novotel KLCC ni. Bukannya apa, ruby tunggu semua setel. Yay video pun dah siap. Weehuuu. Tapi sebelum nak tunjuk video tuuuu. Nak suruh anda semua baca kejutan yang ruby buat untuk encik suami. Kahkahkahkah. Macam tak berapa menjadi je kejutan tu sebab ruby tak dapat […]

Buffet Ramadhan 2014 – Novotel KLCC

Buffet Ramadhan 2014 – Novotel KLCC

Novotel KLCC menawarkan buffet ramadhan yang enak dengan hanya nilai RM 88 bagi seorang dewasa. Hidangan yang disediakan bertemakan Selera Kampung. Ruby berkesempatan membawa suami dan mak berbuka disini pada jumaat lalu. Dekorasi kontemporari Square Restaurant, Novotel KLCC memberi keselesaan kepada pengunjung. Malah hidangan dapur panas juga turut diadakan oleh chef bertugas. Pembuka selera disini menawarkan Rojak […]