Terminus X-Series Backpack Dah Sampai

Terminus X-Series Backpack Dah Sampai!! Ingat lagi entry blog ruby berkenaan Bag Terminus? Jika belum baca, boleh baca di sini. Hehehe. Nak cerita dengan anda semua, pagi tadi ada posmen datang ke rumah hantar parcel. Jenuh fikir apa benda mereka hantar ni. Ada beli apa-apa barang dalam talian ke. Hurmmm. Fikir pun tidak guna, sebab […]

Inovasi Kreatif Beg Terminus

Bag adalah keperluan, tidak kira anda lelaki atau perempuan. Mesti wajib ada bag. Takkan nak pegang henfon, kunci, ipad dan kamera di tangan je kan. Tak selamat lah nak kemana-mana kerana berisiko di rompak. Ruby kalau beli bag memang ambil masa yang lama kerana sibuk belek-belek bag. Fikirkan berapa banyak poket yang diperlukan. Poket untuk […]