Petua Hilangkan Daki di Leher

| |

Petua Hilangkan Daki di Leher. Leher adalah lokasi yang memerlukan penjagaan manja, walaupun ia sering dilupakan. Tetapi tahukah anda apabila leher bersih dari segala kekotoran, kita akan berasa selesa dan berkeyakinan. Walaupun wanita memakai hijab, kami tidak terlepas dari menjaga leher. Daki dan warna kulit seakan kehitaman ini adalah perkara yang merungsingkan. Selain dari kotoran akibat sisa peluh dan fabrik pakaian yang tertanggal. Leher yang berdaki ini juga tanda-tanda anda sedang bertambah berat badan. Jadi, anda perlu ambil tahu apa sahaja perubahan badan anda untuk menjaga kebersihan leher.

Petua Hilangkan Daki di Leher

Petua Hilangkan Daki di Leher 1

Petua Hilangkan Daki di Leher?? Daki sering terdapat di bahagian badan dan leher. Anda tidak perlu bimbang kerana ada petua untuk menghilangkan daki tersebut. Ambil tiga sudu besar tepung gandum, tiga sudu besar oat yang dikisar halus dan setengah cawan tairu. Gunakan tairu masam (natural yogurt pon boleh ler) kerana ia merupakan agen pencerahan kulit semulajadi. Campurkan bahan-bahan ini menjadi bancuhan yang pekat. Sapukan pada leher seperti masker dan biarkan selama 15 minit. Kemudian gosok leher menggunakan kain yang agak kasar dan bilas dengan air suam sehingga bersih. Lakukan dua minggu sekali secara konsisten. InsyaAllah daki mudah tertanggal.

Ruby dah cuba dan ia berkesan!

sumber : majalah Dara.Com

Petua Hilangkan Daki di Leher 2

Previous

Filem Papadom

Vaseline Intensive Care

Next

10 thoughts on “Petua Hilangkan Daki di Leher”

  1. Tauru tu susu basi.. Hemm.. Nk dpat kan kart mna?. Maknanya,boleh beli yg gambar yogout diatas mengantikannya… Petua Ni sesuai digunakan dri peringkat umur? Lalaki Dan wanita pun boleh kan?? Ok.. Nak Tanya tulah… Klau boh Kay ketiak boleh juga ke.. Utk hilangkan kesan daki Ni..

    Reply
    • Hahaha. Macam boleh je guna di ketiak. Cuba awak try, kalau okay. Maklumkan kat ruby, boleh kita kongsikan dengan kawan-kawan lain. 🙂

      Reply

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.