Assalammualaikum semua! Nongshim buat pertama kali perkenalkan mi segera “tanpa sup” sempena Ulang Tahun SHIN Ramyun ke-35. Mi segera atau ramyun Korea kegemaran orang ramai kini memperkenal produk baharu, SHIN Stir Fry Ramyun dengan rasa pedas yang serba unik. Bagi mereka yang kurang menggemari sup bersama mi segera mereka, maka SHIN Stir Fry Ramyun ialah pilihan yang boleh meningkatkan selera makan anda dengan letupan perasa menarik.
RANGSANG DERIA PEDAS ANDA DENGAN ‘SHIN STIR FRY RAMYUN’ BAHARU DARIPADA NONGSHIM
Mempersembahkan citarasa Korea, SHIN Stir Fry Ramyun hadir dengan perisa yang benar-benar memukau! Campuran ramuan unik seperti cili, daun bawang, dan minyak perasa memberi kepedasan istimewa yang pasti akan memberi pengalaman yang meletup ketika anda menikmatinya. Mi segera baharu ini juga mempunyai cendawan shitake serta kek ikan bertanda “辛”, iaitu simbol ikonik yang melambangkan SHIN Ramyun.
SHIN Stir Fry Ramyun ini juga mempunyai mi yang tebal, lembut dan juga anjal. Dalam beberapa minit sahaja, anda dapat menikmati santapan mi Korea dengan aroma yang menggiurkan. Mi segera ini sesuai dinikmati pada bila-bila masa bagi menambah kepuasan dalam detik-detik kecil kehidupan anda. Nongshim memiliki syer pasaran yang terbesar bagi mi segera Korea, dan peneraju jenamanya SHIN Ramyun telah menjual lebih daripada 1 bilion paket di seluruh dunia sejak penubuhannya.
Dengan logo buatan Korea, mi goreng tumis ini datang dalam pek lima dengan bungkusan berwarna merah gelap dan ia diperakui halal. Dapatkan ramyun Korea kegemaran anda di pasar raya dan juga kedai dalam talian yang terkemuka sekarang seperti kedai rasmi Nongshim di Lazada Nonghim, https://bit.ly/lazada-gba-nongshim. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.nongshim.com.my atau ikuti perkembangan terkini daripada kami di @nongshim_malaysia
Nongshim ditubuhkan dengan nama Lotte Food Industrial Company di Seoul, Korea Selatan. Sejak melancarkan Ramyun pertama mereka pada tahun 1965, syarikat itu telah berkembang setiap rasa yang syarikat boleh. Ia telah meningkatkan barisan pengeluaran mereka, membangunkan pelbagai rangkaian produk yang lazat dan berkhasiat dan meluaskan kehadiran mereka ke lebih 100 negara. Semua ini, untuk memenuhi misi Nongshim menyampaikan bahasa Korea rasa kepada setiap pelanggan, tanpa mengira lokasi. Maklumat lanjut boleh didapati di www.nongshim.com.my.
MENGENAI NONGSHIM
Nongshim ditubuhkan dengan nama Lotte Food Industrial Company di Seoul, Korea Selatan. Sejak melancarkan Ramyun pertama mereka pada tahun 1965, syarikat itu telah berkembang setiap rasa yang syarikat boleh. Ia telah meningkatkan barisan pengeluaran mereka, membangunkan pelbagai rangkaian produk yang lazat dan berkhasiat dan meluaskan kehadiran mereka ke lebih 100 negara. Semua ini, untuk memenuhi misi Nongshim menyampaikan bahasa Korea rasa kepada setiap pelanggan, tanpa mengira lokasi. Maklumat lanjut boleh didapati di www.nongshim.com.my.
Tags
Foodie